Ladataan sisältöä..

Verkkokaupan ehdot

Tilaaminen

Halutessasi tilata tuotteen, siirrä tuote ostoskoriin klikkaamalla kohdasta ”Siirrä ostoskoriin”. Ostoskori on sivun oikeassa yläkulmassa ja siellä voit vielä muokata tilattujen tuotteiden määrää tai vaihtaa tuotteita tilaukseesi. Vie tilaus loppuun kassalla annettujen ohjeiden mukaisesti. Tilauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta voit vielä tarkastaa tilauksen oikeellisuuden. Casamolino Oy / Manterol Casa pidättää oikeuden tilauksen hylkäämiseen maksuhäiriömerkinnästä johtuen.

Rekisteröityminen

Rekisteröityminen verkkokaupassamme on vapaaehtoista. Tarvitsemme kuitenkin joitain tietoja tilausten käsittelemiseen ja toimittamiseen, kuten nimi- ja yhteystiedot.

Toimitus

Tilausta tehdessäsi voit valita sinulle parhaimman toimitustavan useasta vaihtoehdosta. Toimitusosoitteen tulee olla Manner-Suomessa, emme toimita tuotteita Ahvenanmaalle. Tilauksia ei myöskään toimiteta ulkomaille. Toimitustavan tai noutopisteen vaihtaminen jälkikäteen ei valitettavasti ole mahdollista. Tilauksen yhteydessä sinun tulee antaa matkapuhelinnumerosi, koska saapumisilmoitus lähetetään sinulle tekstiviestillä. Jos et ole antanut matkapuhelinnumeroa, saapumisilmoitus lähetetään kirjeitse.

Nouto myymälästä

Toimitus myymälään on aina ilmainen. Tilaus toimitetaan valitsemaasi myymälään, josta sinuun ollaan yhteydessä tekstiviestitse tilauksesi saavuttua.

Postin pakettiautomaatti

Alle 100 €:n toimitusten postikulut ovat 5,95€. Yli 100 €:n ostoksista emme peri toimituskuluja.

Tilaus toimitetaan Postin pakettiautomaattiin, josta se on noudettavissa, kun saapumisilmoitus on toimitettu vastaanottajalle. Huomioithan, että saapumisilmoitus lähetetään ainoastaan tekstiviestillä, joten tarkistathan puhelinnumerosi. Toimituksen maksimipaino on 35 kg ja enimmäismitat 60x60x35 cm.

HUOM! Automaattitoimitukset tulee noutaa seitsemän (7) päivän kuluessa! Tämän jälkeen noutamaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Mikäli pakettiautomaatin kaikki lokerot ovat toimitushetkellä täynnä, toimitetaan paketti automaattia lähimpänä olevaan Postin toimipisteeseen.

Postipaketti

Alle 100 €:n toimitusten postikulut ovat 4,95€. Yli 100 €:n ostoksista emme peri toimituskuluja. Postipaketti toimitetaan toimitusosoitetta lähimpänä olevaan Postin toimipaikkaan. Toimituksesta lähetetään tilaajalle seurantatunnus sekä ilmoitus sähköpostitse, tekstiviestitse tai pakettikorttina. Posti säilyttää lähetyksiä saapumisviikon jälkeen kaksi viikkoa, tämän jälkeen noutomaton lähetys palautetaan lähettäjälle. Postin sivuilta löytyvät Postin toimipisteet ja niiden aukioloajat. Postin palvelunumero yksityisille on 0200 71000 (puhelun hinta pvm/mpm).

Kotiinkuljetus

Tilaus voidaan toimittaa myös perille asti asiakkaan antamaan toimitusosoitteeseen (kotiinkuljetus). Kotiinkuljetus maksaa asiakkaalle aina 9,95 € riippumatta ostoksen suuruudesta.

Kotiinkuljetus koskee vain osoitteita, joihin on kiinteä tieyhteys. Kotiinkuljetuksen yhteydessä tilauksen tiedoissa tulee ilmoittaa vastaanottajan puhelinnumero, johon posti ottaa yhteyttä sopiakseen kuljetuksen ajankohdasta. Kotiinkuljetus toimii arkisin, suurimmissa kaupungeissa jakelu myös iltaisin klo 21 asti.

Vastuumme toimituksista

Casamolino Oy / Manterol Casa ei ole vastuussa jos toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy tietoliikenneverkkojen tai tieverkkojen toimimattomuudesta johtuen, luonnonilmiöiden tai sään vuoksi, työnseisausten, lakkojen, poliittisten tai muiden niin kutsuttujen force majeure-syiden johdosta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Euroloan.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu).  Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Lahjakortti

Lahjakortti ei valitettavasti toimi maksuvälineenä verkkokaupan kassalla. Mikäli tahdot hyödyntää lahjakorttia verkkokauppaostoksissasi olethan etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme osoitteessa asiakaspalvelu@manterol.fi.

Palautus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Voit siis rauhallisin mielin tilata tuotteita ja miettiä kotona sopivatko ne suunnittelemaasi tarkoitukseen. Tuotteiden tulee olla palautettaessa käyttämättömiä, puhtaita ja myyntikuntoisia. Pakkausten tulee olla ehjät ja hintalappujen ja muiden merkkien tulee olla paikoillaan. Asiakkaan toiveiden mukaan räätälöidyillä tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Täytä huolellisesti tilauksen mukana tuleva palautuslomake. Pakkaa palautettavat tuotteet ja palautuslomake huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai muuhun kestävään pakettiin. Jätä paketti lähimpään postitoimipaikkaasi tai tuo se meidän myymäläämme. Valitettavasti Pop Up-myymälämme eivät voi vastaanottaa verkkokaupasta tilattuja tuotteita. Voit palauttaa lähetyksesi Postin pakettiautomaatilla, jos se on alun perin noudettu pakettiautomaatista. Voit palauttaa pakettiautomaatista noutamasi paketin 14 vrk:n kuluessa lähetyksen noutamisesta. Vaihtoehtoisesti voit myös tehdä palautuksen Postin toimipisteen kautta palautuslomakkeen ohjeiden mukaisesti. 

Tuotteen vaihtaminen

Jos tahdot vaihtaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteen johonkin toiseen, voit tehdä sen myymälässämme tilauksen mukana tullutta tilauslähetettä näyttämällä, tai palauttaa tuotteen ilmaiseksi meille ja tehdä uuden tilauksen heti Manterol.fi-verkkokaupassa. Tällöin näet välittömästi, onko haluamasi tuote saatavilla ja saat uuden tuotteen yleensä jo 4–7 arkipäivän kuluessa.

Kuljetusvauriot

Vaurioituneesta kuljetuspakkauksesta tulee tehdä reklamaatio noutopaikassa ja tuotteen kunto kannattaa tarkastaa heti paketin saatuasi. Vastaamme kuljetuksen aikana vaurioituneista tuotteista ja pyydämme asiakkaita olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian vaurion huomattuaan. Asiakaspalvelun yhteystiedot ovat tämän sivun alalaidassa.

Reklamaatiot

Huolellisesta laadunvalvonnasta huolimatta tuote saattaa joskus olla virheellinen. Mikäli tuotteessa on valmistus- tai materiaalivirhe, joka ilmenee tuotteen käyttöönoton jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme käsitellä asiasi tapauskohtaisesti. Otamme vastuun tuotteen virheestä, joka on ollut tuotteessa jo luovutushetkellä, vaikka virhe ilmenisi myöhemmin – virheestä tulee kuitenkin ilmoittaa välittömästi sen ilmettyä. Otathan huomioon, että reklamaatio-oikeus koskee ainoastaan tuote- ja materiaalivirheitä, emmekä vastaa tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista virheistä.

Palautettujen tuotteiden hyvitykset

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan, kun palautuksesi on saapunut meille ja olemme käsitelleet sen. Palautuksen rekisteröityminen kestää noin 2 viikkoa, joka on normaalisti rahtiin ja palautuksen käsittelemiseen kuluva aika. Hyvitys tehdään tilauksen mukaisella maksutavalla.

Jos sinulla on kysyttävää hyvityksestä, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@manterol.fi